Eva Solo
Eva Solo – zgodba blagovne znamke, poslanstvo in ikone dizajna
Kdo je bila Eva? Zgodovina blagovne znamke
Eva Solo je dansko družinsko podjetje, ki ga je pred več kot 100 leti ustanovil Kai Rohde Fog. Podjetje je dobilo ime po hčerki direktorice Eve, zdaj pa je v lasti predstavnika četrte generacije družine, Evinega sina Jana Engelbrechta. Prva oblikovalska klasika podjetja Eva je bil stroj za rezanje kruha in mesa leta 1952, ker pa so oblikovalci podjetja sledili razvoju naprednega doma, so kmalu začeli oblikovati kuhinjsko orodje, ki ni bilo namenjeno le lajšanju življenja v kuhinji, ampak je bilo dovolj elegantno, da ga je bilo lahko postaviti na ogled v odprtih kuhinjah, ki so postale priljubljene v 70ih letih prejšnjega stoletja.
Leta 1997 je Eva predstavila majhno serijo kuhinjskih pripomočkov, ki so postali zelo priljubljeni. Serija se je imenovala Eva Solo, ker je vsebovala "solo" izdelke. Izkazali so se za tako velik in trajen uspeh, da se je leta 2010 celotno podjetje preimenovalo v Eva Solo. Danes je podjetje Eva Solo, s sedežem v Københavnu na Danskem po vsem svetu, znano po funkcionalnem in visokokakovostnem dizajnu svojih izdelkov.
Eva Solo poslanstvo in vrednote
Cilj podjetja je zagotavljati čustvene, visokokakovostne in inovativne izdelke za dom - izdelke, ki odražajo osebnost strank, hkrati pa so inovativni z vidika dizajna, funkcionalnosti in izbire materialov. Štiri temeljne vrednote blagovne znamke so: strast, integriteta, inovativnost in poslovna agilnost, izdelki Eva Solo pa naj bi strankam poenostavili življenje in ga naredili bolj stilskega.
Eva Solo izdelki – "Da, ampak…"
Leta 1949 je Eva lansirala stresalnik za moko s pokrovom, ki je služil tudi za ožemanje citrusov. Ta dvojna funkcionalnost je bila nova zamisel, ki so jo promovirali s stavkom "Yes, but ... ". Da! - To je stresalnik za moko... ampak je tudi ožemalnik citrusov! Eva Solo še danes oblikuje z namenom izboljšati moderen dom in poenostaviti življenje, tako da vsak izdelek kar najbolje izkoristi, da ni samo lep in vzdržljiv, ampak tudi funkcionalen.
Katalog podjetja vključuje izdelke ne le za kuhinjo, ampak tudi za jedilnico, dnevno sobo, kopalnico in vrt, sestavljajo pa ga tri znamke: Eva Solo (vsakdanji izdelki za dom s kategorijami izdelkov: kuhanje, serviranje, življenje in na prostem), Eva Trio (kuhinjska posoda, kuhinjski pripomočki in porcelan, ki odražajo profesionalno kakovost za dom) in Eva (serija izdelkov za peko in kuhanje v pečici: mehki silikonski modeli za kruh in pecivo, pekači za peko in pekači za kruh z nelepljivo prevleko SLIP-LET®).
Eva Solo dizajnerji in ikone dizajna
Podjetje je z leti vzpostavilo tesne delovne odnose z vodilnimi oblikovalci in izdelovalci. Eden od največjih oblikovalcev v zgodovini podjetja Eva Solo je bil duo Tools designer, ki sta ga sestavljala Claus Jensen in Henrik Holbæk, ki je oblikoval vse izdelke že 15 let.
Konec 70ih let je podjetje sodelovalo z znanim oblikovalcem Olejem Palsbyjem, ki je oblikoval vrhunsko serijo loncev in ponev in te sedaj sestavljajo znamko Eva Trio. Ti izdelki so znani po svojem značilnem dizajnu, možnosti kombiniranja, profesionalni kakovosti in tem, da jih je mogoče zlagati v kup.
Eva Solo je sodelovala tudi s Thomasom Pedersenom in ARDE design studiom - enim vodilnih skandinavskih strokovnjakov za oblikovanje pohištva.
Blagovna znamka Eva Solo je skozi leta prejela več kot 200 mednarodnih nagrad za dizajn, kot so iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards in Designpreis. Najbolj priljubljeni izdelki serije Eva Solo so:
- Eva Solo karafe za hladilnik (brez kapljanja)
- Čaj & kava izdelki
- Serija Legio Nova – kolekcija jedilne posode in posode za peko
- Krmilnice za ptice