FAQ

Naročilo
Plačilo
Dostava
Zamenjava, vračila, pritožbe
Dodatna vprašanja

Kako lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?

Čim prej se obrnite na našo ekipo za podporo strankam na telefon +386 1 777 4789, ali email info@kulina.si.
Ko je naročilo predano kurirju, nam prevozna podjetja ne dovolijo več preklicati ali spremeniti naročila.
Če želite naročiti nekaj dodatnega ali zamenjati izdelke, vam bomo blago z veseljem brezplačno poslali v ločeni pošiljki, tako da vam ne bo treba čakati na dostavo in vračilo prvotnega naročila.
Če ste prejeli pošiljko, pa vas ne zanima več, jo lahko preprosto brezplačno vrnete.
Za podrobne informacije o postopku vračila pojdite na: https://www.kulina.si/vse-o-nakupovanju/postopek-vracilo-blaga/

Kako dobim račun za svoje naročilo?

Elektronski račun za naročilo vam bomo poslali po e-pošti takoj, ko bomo paket predali izbranemu kurirju.

Kje najdem status svojega naročila?

V primeru, da ste registrirani uporabnik kulina.si, potem najdete informacije o statusu naročila takoj po prijavi v svoj račun, v razdelku Moj račun - Moja naročila. O odpremi naročila vas bomo obvestili tudi po e-pošti, ki ste jo vnesli ob kreiranju naročila. Pošiljki lahko sledite tudi v sistemu prevoznega podjetja - za podrobnejše informacije obiščite https://www.kulina.si/kulina-2/sledenje-statusa-vasega-narocila/.

Ali lahko oddam naročilo prek telefona?

Naročilo je potrebno oddati prek e-trgovine, lahko pa nam ga pošljete tudi v pisni obliki po e-pošti. Z veseljem pa vas bomo vodili pri oddaji spletnega naročila po telefonu, pokličite nas na telefonsko številko +386 1 777 4789 in z veseljem vam bomo pomagali.

Katere načine plačila je mogoče uporabiti?

Plačujte tako, kot ste vajeni. V Kulini lahko najdete vse običajne načine plačevanja. Podrobne informacije so na voljo na povezavi https://www.kulina.si/vse-o-nakupovanju/moznosti-placila/.

Ali so plačilne transakcije varne?

Velik poudarek dajemo varnosti poslovanja in transakcij. Podatke, ki jih posredujete ob registraciji, uporablja samo Kulina. Vsi osebni podatki veljajo za zaupne in se obravnavajo v skladu z določbami Zakona o varstvu osebnih podatkov. Za zavarovanje spletnih plačilnih transakcij uporabljamo najsodobnejšo varnostno tehnologijo.

Kako uporabiti kupon za popust?

Dodajte blago v košarico. V prvem koraku nakupovalne košarice označite polje "Imam kodo za popust/darilni bon". Nato se prikaže polje, kamor lahko vpišete kodo za popust:
Coupon
Potrdite z gumbom "Dodaj". Če je navedena koda za popust veljavna, se cene preračunajo na cene po popustu in prikaže se nova vrednost vaše košarice.

Ali lahko hkrati uporabite več kod za popust?

V posameznem naročilu lahko uporabite le eno kodo. Izjema so darilni boni - tu vam omogočamo uporabo kode za popust in hkratno plačilo z darilnim bonom, zato nam pišite na info@kulina.si, saj moramo eno od kod uporabiti ročno, ko prejmemo naročilo. Ta ročna prilagoditev omejuje možnosti plačila samo na plačilo po povzetju ali bančno nakazilo, saj po pošiljanju naročila znižamo končno ceno.

Kako unovčiti darilni bon?

Ker vemo, kako težko je včasih izbrati darilo (še posebej, če oseba "ničesar ne potrebuje"), smo za vas pripravili darilne bone z IZJEMNIMI in NEstandardnimi pogoji uporabe. Resnično! Raziščite podrobnosti tukaj: https://www.kulina.si/kako-unovciti-darilni-kupon/.

Ali nudite brezplačno dostavo?

Da, če naročite za več kot 99 evrov, boste pri nas deležni brezplačne dostave. Izjema je dostava prevelikih pošiljk na paleti, za katere ne zagotavljamo brezplačne dostave.

Koliko stane dostava?

Stroški pošiljanja so odvisni od izbranega načina dostave. Vse informacije o kurirjih in dostavnih točkah, vključno s cenikom, so na voljo na https://www.kulina.si/vse-o-nakupovanju/moznosti-posiljanja/.

Ali je naročeno blago mogoče prevzeti osebno?

Da, blago lahko osebno prevzamete na enem od prevzemnih mest družbe Packeta. Seznam poslovalnic in podrobnejše informacije o tej možnosti najdete tukaj.

Kakšen je čas dostave?

Vse izdelke, ki jih vidite na spletni strani, imamo na zalogi. Vaše naročilo predamo kurirju naslednji delovni dan (pri plačilu z bančnim nakazilom je čas dostave 1-2 delovna dneva daljši). Pričakovani čas dostave boste videli v nakupovalni košarici.

Ali moram poskrbeti za vračilo blaga na lastne stroške?

Zagotavljamo storitve vrhunske kakovosti, tudi ko gre za vračilo izdelkov. Če se odločite za prevzem izdelkov s kurirsko službo DPD, je povratna pošiljka za vas brezplačna.
V kolikor se odločite uporabiti lastnega prevoznika, nam pošljite kopijo računa, mi pa vam bomo povrnili stroške povratnega prevoza.
Več informacij je na voljo tukaj: https://www.kulina.si/vse-o-nakupovanju/postopek-vracilo-blaga/.

Ali povrnete tudi denar za dostavo?

Če vračate celotno naročilo, vam bomo povrnili tudi strošek pošiljanja. Če pa vračate le nekatere izdelke, vam vrnemo le ceno teh izdelkov.

Kdaj bom prejel/a denar za vrnjeno blago?

Če ste plačali prek vmesnika GoPay/Stripe (plačilo s kreditno/debetno kartico, takojšnje nakazilo, GooglePay ali ApplePay), bo znesek vrnjen na račun, povezan z debetno/kreditno kartico, s katero je bilo plačilo opravljeno. V primeru plačila po povzetju ali s standardnim bančnim nakazilom bomo sredstva nakazali na račun, ki ga boste navedli v obrazcu za vračilo (tiskanem ali spletnem). Vračilo bo izvedeno v 7 dneh (najkasneje) od datuma dostave vrnjenega blaga v naše skladišče.

Koliko časa traja obravnava reklamacije?

Vašo pritožbo bomo obravnavali v 30 dneh od prejema reklamiranega blaga v naše skladišče.

Kako se obravnava zahtevek?

Izdelek nam brezplačno pošljite po kurirski službi DPD.
V aplikaciji Retino lahko spremljate status svojega zahtevka. Ko ustvarite zahtevek, boste prejeli povezavo skupaj z informacijami o postopku.
Več informacij najdete na: https://www.kulina.si/vse-o-nakupovanju/postopek-zahtevki/.

Kako naj izdelke zapakiram za vračilo in kaj mora vsebovati paket?

Izdelke, ki jih nameravate vrniti, po možnosti pošljite v originalni embalaži skupaj s tiskanim obrazcem za vračilo (če tiskane različice nimate več, izpolnite spletno različico obrazca tukaj).
Izdelke zapakirajte tako, da se med prevozom ne bodo poškodovali. Za lomljive izdelke uporabite časopis ali folijo z mehurčki.

Kaj naj naredim, če v 14 dneh po vračilu še ne prejmem denarja?

Obrnite se na naš center za pomoč strankam na +386 1 777 4789 ali na email info@kulina.si, in takoj bomo preverili vaše povračilo.

Kaj naj naredim, če sem prejel/a nekaj drugega ali če nekaj manjka?

Obvestite nas prek spletnega obrazca Retino, ki ga najdete tukaj https://www.kulina.si/vse-o-nakupovanju/postopek-zahtevki/ in izberite ustrezno vrsto zahtevka. V najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali in vam pomagali urediti vse v skladu z vašimi pričakovanji

Ne vem, katere nože naj izberem (lonce, ponve ...). Ali mi lahko kdo svetuje?

Seveda nam bo v veselje. Če iščete osnovno kuhinjsko opremo (nože, lonce, ponve, žare ...), smo za vas pripravili priročnike za nakupovanje: https://www.kulina.si/shopping-guide/. Lahko nam tudi pišete ali nas pokličete. Tu smo za vas.

Rad bi izbral darilo v Kulini, mi lahko svetujete?

To nam bo v veselje! Za vas smo pripravili nekaj vodnikov po darilih - ne glede na to, ali iščete darilo za poroko, moža ali ženo, za ljubitelja kuhanja ali vina, tam je vedno veliko navdiha.
Oglejte si naše vodnike po darilih in prepričani smo, da boste lahko izbrali nekaj zase: https://www.kulina.si/gift-guide/.

Ali lahko pri vas kupim darilni bon?

Da, vendar so naši darilni boni veliko več kot običajni darilni boni. So nadstandardni in imajo nestandardne pogoje uporabe (npr. prejemniku bomo vrnili celotno vrednost bona, če ne bo mogel ničesar izbrati, kar je precej malo verjetno). Resnično!
Več si oglejte tukaj: https://www.kulina.si/darilni-boni/.

Niste našli odgovora na vaše vprašanje?

Pokličite nas +386 1 777 4789 ali nam pišite na e-mail info@kulina.si in z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja.